دانشگاه هرمزگان
ارتباط‌باصنعت آزمایشگاه مرکزی کتابخانه مرکزی هیأت علمی مجتمع دانشگاهی میناب آموزش های آزاد نهاد رهبری
EnAr ورود 0

دعوت رئیس دانشگاه هرمزگان برای مشارکت حداکثری در انتخابات 11 اسفند 1402

دعوت رئیس دانشگاه هرمزگان برای مشارکت حداکثری در انتخابات 11 اسفند 1402

در شرایطی که استکبار جهانی، ناامید از جنگ سخت و رو در رو، با تمام نیرو و دسیسه‌ها به توطئه‌های مذبوحانه، جنگ نرم و رسانه‌ای وسیع علیه ایران اسلامی روی آورده است، ملت هوشیار و بصیر ایران اسلامی به مدد هوشمندی و بصیرت انقلابی و پیروی از خط راستین ولایت و امامت با حضور پرشکوه خود در انتخابات یازدهم اسفند 1402 این بار هم نقشه‌های شوم دشمنان و آمریکای جهانخوار را به یأس و شکست تبدیل خواهند کرد و گام دیگری در نیل به سمت قله ها، آبادانی و سربلندی ایران، و تشکیل تمدن نوین اسلامی بر خواهند داشت و این فرصت طلایی دستیابی به قله شکوه را از خود سلب نمی کند.

رسالت خواص جامعه و از جمله دانشگاهیان «جهاد تبیین» است. مطابق بیانات رهبر انقلاب: "همه‌ کسانی که مخاطبانی دارند، وظیفه‌ دارند مردم را به انتخابات دعوت کنند". فراموش نکنیم که حضور در انتخابات صرفاً تکلیف نیست؛ حق است؛ حقّ مردم است که انتخاب کنند. بنابراین از همه اقشار جامعه به ویژه استادان، یاوران علمی و  دانشجویان عزیز استدعا داریم ضمن تبیین شرایط کنونی ایران عزیز و مخصوصاً تحولات منطقه و جهان و نقش موثر مجلس انقلابی و نخبگانی یک بار دیگر به پاسداشت حرمت خون شهیدان، نقش تبیین گرانه تاریخی خود را با تمام قوا  به نیت قرب الهی انجام دهیم.

یازدهم اسفند مشتاقانه منتظر است برای ساختن ایران قوی، برای انتخابی اصیل، برای شکوه اسلام، برای رسیدن به قله، برای حل نظام مند مشکلات، برای دستیابی به تمدن نوین اسلامی، برای وحدت کلمه، برای مأیوس کردن دشمن، و برای امید و آبادانی و پیشرفت بیش از پیش.

و چه زیبا و آرامش بخش است این کلام قدسی که: یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا إِنْ تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرْكُمْ وَ یُثَبِّتْ أَقْدَامَكُمْ.

3
بازدید امروز: 10    بازدید کل: 586
captcha