دانشگاه هرمزگان
ارتباط‌باصنعت آزمایشگاه مرکزی کتابخانه مرکزی هیأت علمی مجتمع دانشگاهی میناب آموزش های آزاد نهاد رهبری
EnAr ورود 0

با حضور استاندار هرمزگان:

آزمایشگاه مواد و متالورژی دانشگاه هرمزگان افتتاح شد

آزمایشگاه مواد و متالورژی دانشگاه هرمزگان افتتاح شد

استاندار هرمزگان با حضور در دانشگاه هرمزگان آزمایشگاه مواد و متالورژی این دانشگاه را مورد بهره برداری قرار داد.

ظهر امروز یکشنبه ١٢ آذر ماه، طی مراسمی با حضور مهدی دوستی استاندار، آزمایشگاه مواد و متالورژی دانشگاه هرمزگان با حمایت شرکت فولاد هرمزگان افتتاح شد. استاندار هرمزگان در حاشیه بهره برداری از این آزمایشگاه گفت: مهارت آموزی پایه اصلی تامین نیروی انسانی مورد نیاز و مبنای توسعه پایدار است بر همین مبنا هم فولاد هرمزگان نیز در راستای آموزش مهارت‌های مختلف امکانات مورد نیاز آزمایشگاهی در سطح استان را تامین کرده است.

 

وی افزود: همچنین هنرستان جوار فولاد نیز وجود دارد که دانش آموزان پایه های دهم، یازدهم و دوازدهم در این هنرستان تحصیل می‌کنند و با دریافت آموزش‌های لازم در آینده می‌توانند جذب این صنعت شوند. استاندار هرمزگان با تاکید بر اینکه برنامه داریم با همکاری دانشگاه هرمزگان و شرکت فولاد بتوانیم دانشکده متالورژی در آینده ایجاد شود، گفت: به دنبال احداث دانشگاه تخصصی فولاد هستیم و مذاکراتی با وزیر علوم انجام شده و امیدواریم این کار در آینده به نتیجه برسد.

 

گفتنی است آزمایشگاه متالورژی دانشگاه هرمزگان با 6 دستگاه پیشرفته که از سوی شرکت فولاد هرمزگان خریداری و تجهیز شد، قرار است در فازهای بعدی نیز سایر تجهیزات و امکانات مورد نیاز این آزمایشگاه تامین و در اختیار دانشگاه قرار گیرد

 

5
بازدید امروز: 3    بازدید کل: 1014