دانشگاه هرمزگان
ارتباط‌باصنعت آزمایشگاه مرکزی کتابخانه مرکزی هیأت علمی مجتمع دانشگاهی میناب آموزش های آزاد نهاد رهبری
EnAr ورود 0

برگزاری اولین دوره وبینارهای بهداشت روان در مرکز مشاوره، سلامت و سبک زندگی دانشگاه هرمزگان و مجتمع آموزش عالی میناب با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه

برگزاری اولین دوره وبینارهای بهداشت روان در مرکز مشاوره، سلامت و سبک زندگی دانشگاه هرمزگان و مجتمع آموزش عالی میناب با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه

اولین دوره وبینارهای بهداشت روان در مرکز مشاوره، سلامت و سبک زندگی دانشگاه هرمزگان و مجتمع آموزش عالی میناب سه شنبه مورخ ۱۶ آبان ماه ۱۴۰۲ با حضور دکتر ابراهیم نعیمی مدیر کل دفتر مشاوره، سلامت و سبک زندگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار گردید.

در ابتدا مدیر مرکز مشاوره، سلامت و سبک زندگی دانشگاه، به اهداف برگزاری اولین دوره تقویم وبینارهای بهداشت روان در دانشگاههای استان هرمزگان از جمله آگاهی بخشی، سبک زندگی سالم، ارتقا سواد سلامت و مسئولیت فردی و اجتماعی اشاره کردندد. به دنبال آن مدیر کل محترم دفتر مشاوره، سلامت و سبک زندگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری جناب آقای دکتر نعیمی از اهمیت و اهداف مراکز مشاوره، سلامت و سبک زندگی، برنامه های پیش رو و آیین نامه جدیدی که ابلاغ گردیده است، اشاره نمودند. به دنبال آن اهمیت ارتقا سواد سلامت و نحوه تعامل اساتید و همیاران علمی با دانشجویان نسل نوین و اهمیت نقش آنان در ارتقای سلامت روان دانشجویان اشاره کردند و عوامل خطر در بروز رفتارهای غیر معمول شامل؛ جدایی از خانواده، استرس‌های تحصیلی، مالی و اجتماعی و سایر عوامل مهم دیگر برشمردند.

در ادامه جناب آقای دکتر رحیمی، عضو هئیت علمی و مدیر مرکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه شیراز به موضوع نحوه تعامل با دانشجویان نسل نوین پرداختند و ویژگیهای دانشجویان نسل نوین و نحوه ارتباط با آنها را برشمردند. این وبینار که به صورت تعاملی برگزار گردید، مورد استقبال اعضای هئیت علمی و همیاران علمی قرار گرفت. همچنین در پایان وبینار دکتر رحیمی به سؤالات شرکت کنندگان پاسخ دادند.

0
بازدید امروز: 2    بازدید کل: 552