دانشگاه هرمزگان
ارتباط‌باصنعت آزمایشگاه مرکزی کتابخانه مرکزی هیأت علمی مجتمع دانشگاهی میناب آموزش های آزاد نهاد رهبری
EnAr ورود 0

دیپلماسی تعالی ارتباط دانشگاه با صنعت و جامعه

بورسیه با تضمین اشتغال 60 دانشجوی دانشگاه هرمزگان توسط بخش خصوصی (شرکت بنا گستر کرانه)برای اولین بار در استان

بورسیه با تضمین اشتغال 60 دانشجوی دانشگاه هرمزگان توسط بخش خصوصی (شرکت بنا گستر کرانه)برای اولین بار در استان

💠  طی نشست مشترکی که بین هیئت‌رئیسه دانشگاه هرمزگان، جناب آقای احمد مرادی، نماینده مردم شریف هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، جناب آقای سعید سپهری راد، مدیرعامل شرکت بنا گستر کرانه و آقای دکتر طالب زارع قائم‌مقام شرکت در محل دفتر  ریاست دانشگاه هرمزگان برگزار شد،  پس از بحث و تبادل‌نظر، مقرر شد تربیت نیروی انسانی موردنیاز شرکت، در رشته‌ها و مقاطع تحصیلی مختلف تحت عنوان دانشجویان بورسیه  به‌منظور جذب و به‌کارگیری در شرکت بنا گستر کرانه پس از فارغ‌التحصیلی. توسط دانشگاه هرمزگان انجام شود.

💠 بر طبق این گزارش دکتر محمدصادقی با اعلام ابعاد مختلف اولین قرارداد بورسیه با تضمین اشتغال توسط شرکت خصوصی با دانشگاه هرمزگان نمود : این ابتکار دوجانبه(دانشگاه و شرکت بنا گستر کرانه) به مفهوم گذر از آزمون و حرکت به سمت مدل بورسیه برای جذب خواهد بود و می‌تواند عیب‌های استخدام مبتنی بر آزمون را رفع نماید و منجر به تربیت هدفمند نیروی انسانی گردد.
وی اضافه کرد: دانشگاه هرمزگان به‌عنوان دانشگاه ارزش‌آفرین می‌تواند در راستای تعاون علمی با صنعت با مدل مذکور  با سایر صنایع همکاری نماید و انتظارات صنایع  را در جذب نیروی کارآمد پاسخ دهد، امیدواریم این ابتکار به‌عنوان اولین قرارداد بورسیه با بخش خصوصی  الگویی مناسبی برای تربیت نیروی متخصص و ماندگار در استان باشد.

💠 احمد مرادی، نماینده مردم شریف هرمزگان در مجلس شورای اسلامی نیز با تشکر از تلاش‌های چشمگیر صورت گرفته در این مدت کوتاه در دانشگاه هرمزگان که در نوع خود بی‌نظیر است بیان نمود: این مدل جذب دانشجو قابل‌گسترش و استفاده در تمامی صنایع استان است، امیدوارم صنایع از این حرکت در جذب و استخدام نیروی انسانی ماندگار و توانمند استفاده نمایند.

💠 آقای سپهری راد، ضمن ابراز خرسندی از بورسیه کامل دانشجویان موردتوافق و  اشتغال آنان بر اساس مدل طراحی‌شده، اظهار داشتند: آمادگی لازم را برای سایر همکاری‌های آموزشی و پژوهشی با دانشگاه هرمزگان دارند و امیدوارند که این مدل مورد استقبال سایر بخش‌های خصوصی نیز قرار گیرد.

◀️ در انتها  قرارداد تربیت نیروی انسانی موردنیاز، در رشته‌ها و مقاطع تحصیلی مختلف موردنیاز شرکت بنا گستر کرانه، تحت عنوان دانشجویان بورسیه در دانشگاه هرمزگان برای مدت شش سال(۶سال)به امضای طرفین رسید.

6   2
بازدید امروز: 1    بازدید کل: 6562
captcha